Probléma van rendelésével?

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Előfordulhat, hogy a rendelés visszaigazolásról küldött e-mail a Spam-ek közé került.

Ha nem kapott a rendelést követően azonnal rendelés visszaigazoló e-mailben, előfordulhat, hogy esetlegesen rossz e-mail címet adott meg vagy a rendelési folyamatot nem megfelelően zárta le.

Ebben az esetben lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk Önnek!

Hogyan tudom rendelésemet törölni vagy módosítani?

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal! Mindaddig, amíg a rendelése nincs becsomagolva, módosíthatja vagy töröltetheti.

Mi megpróbáljuk kívánságait teljesíteni. Kérjük, vegye figyelembe, lehetséges, hogy a termékek már el lettek csomagolva vagy szállítva. Ebben az esetben a változtatás már nem lehetséges.

Ha a termékek még nem lettek elcsomagolva vagy elszállítva, abban az esetben rendelésést blokkoljuk, a kívánt változtatások végrehajtásáig.

Kérjük figyeljen oda, hogy az egyes termékek törlésével, szállítási költségek léphetnek fel, mivel így rendelése már nem éri el az ingyenes szállítás minimális összeghatárát.

Ha a csomag már szállítás alatt van, abban az esetben, a változtatni vagy törölni kívánt tételeket küldje vissza.

A gyors változtatások érdekében, kérjük már az első e-mailjében pontosan írja le, hogy mit szeretne változtatni, törölni vagy hozzáadni.

Törlés esetén, kérem írja meg, hogy az összeget pénz vagy utalvány formájában szeretné visszakapni. (Ha pénzben szeretné: hitelkártya, Paypal és Azonnali utalás esetén egyszerre vissza tudjuk utalni az összeget. Előre utalás esetén szükségünk van az IBAN és BIC számra).

Ha valamit hozzá szeretni adni rendeléséhez, kérem jelezze, hogy melyik fizetési móddal kívánja rendezni a többletköltséget.

Hogyan tudom utólagosan megváltoztatni a szállítási címet?

A szállítási cím módosításához, kérem vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Ha csomagját már elküldtük, abban az esetben értesíteni fogjuk a szállító céget. Ez azonban nem biztosít 100%-os garanciát arra, hogy csomagját valóban a megváltoztatott címre küldik.

Hol van a csomagom?

"Rendeléseim" alatt áttekintést kaphat utolsó rendeléséről. Önnek lehetősége van csomagjának nyomonkövetésére és az egyes részletek megtekintésére.

Miután rendelése elhagyja raktárunkat, kapni fog tőlünk egy szállítás-igazó e-mailt. Ebben megtalálja a csomagjához tartozó Nyomonkövetési kódot.

Nem tartózkodott otthon?

Ebben az esetben több lehetőség van: Vagy a szállító egy második kiszállítási kísérletet hajt végre vagy értesíti Ötnt arról, hogy csomagjának átvételére, hol van lehetősége. A nyomonkövetés alatt is informálódhat erről.

Használja a különböző szállítási cím megadásának lehetőségét. Így csomagját például munkahelyére is kérheti.

UPS kézbesítési kísérlet

Ha a szállítmányt nem lehet kézbesíteni a címzettnek vagy a helyettesítő címzettnek, akkor a címzett értesítő kártyát kap, amellyel hét munkanapon belül felveheti csomagját a megadott helyen vagy kérheti a szállítási kísérlet ismétlését.

Ha a szállítmányt nem veszik fel ezen raktározási időszak alatt és nem kerül megadásra ismételt kézbesítési kísérlet, úgy a szállító visszaküldi a csomagot a feladónak.

Tipp: Kérje csomagját csomagpontra, így csomagját az Önnek megfelelő időben, kényelmesen felveheti.

A csomagolás sérült. Mi a teendő?

Ha csomagja sérülten érkezik, kérjük csak elismervény aláírásával vegye át a csomagot, mivel ez azt jelentheti, hogy az áruk is sérültek. Amennyiben nincs lehetőség elismervény aláírásra, kérjük a csomagot ne vegye át.

Amennyiben a csomag sérülését csak utólag veszi észre, kérjük ellenőrizze a tartalmat. Ha nem csak a csomag, de a tartalom is sérült, abban az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Fontos: Amennyiben csomagja vagy egy termék megsérül, kérjük feltétlenül készítsen fotót a sérült áruról. Ezt a fotót küldje el nekünk e-mailben. Kérjük ne dobja el a csomagot és annak tartalmát. Ezekre szükségünk van a kártérítési igényhez.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy semmilyen felelősséget nem vállalunk az egyéb szállítási szolgálatok által továbbküldött csomagokban keletkezett károkért.

A csomag eltűnt. Mit a teendő?

Mi a teendő, ha a csomag több nap után még mindig nem érkezett meg Önhöz és a szomszédokhoz sem került? Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Mi ellenőrizni fogjuk a csomag hollétét, illetve kérelmezzük megkeresését.

Rendelését hiányosan kapta meg?

Előfordulhat, hogy rendelésének egy részét szállítottuk csak ki (részszállítás). Ez a számlán látható.

Amennyiben nem ez a helyzet, akkor szíves elnézését szeretnénk kérni. Valószínűleg hiba történhetett.

Ebben az esetben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

https://www.equusvitalis.hu/info/kapcsolat

Rossz terméket kapott?

Nagyon sajnáljuk és elnézést a hibáért!

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.